wtorek, 29 czerwca 2010

Rozliczenie finansowe akcji pomocy powodzianom

Dziękuję.

Kochani pora podsumować i rozliczyć naszą akcję.
Dzięki wielkiej pomocy Jacka Shuftana udało nam się znacząco zaoszczędzić na czasie. Podex zajął się obsługa finansową oferując nam bardzo dobre warunki. Dziękuję Jacku za wielkie serducho.

Podsumowując. Zebraliśmy 430 000 lindenów. Kurs sprzedaży na Xstreet wczoraj wynosił po przeliczeniu około 11,60 zł. W sumie na moje konto wpłynęło wczoraj po zaokrągleniu (proszę o fanfary):

4992 zł


I tyle właśnie przekazałem dziś w nocy na konto PCK.
Myślałem jak rozliczyć się z zebranych pieniędzy - śladem Cytrynki przygotowałem prezentację ukazującą Naszą zbiórkę - zrobiłem zdjęcia wszystkich skarbonek które udało się odnaleźć. I tu mała uwaga - kilka skarbonek zostało zwróconych przez właścicieli miejsc, z różnych powodów (likwidacja landu itp) oczywiście tych skarbonek nie dało się sfotografować. Pominąłem również skarbonki puste. Różnice wynikają z tego, ze na konto sztabu wpływały również pieniądze bezpośrednio z pominięciem skarbonek - z vendorów inworld, ze sprzedaży na Xstreet. Są to jednak różnice in plus - więc mam nadzieję, nie będą budziły wątpliwości :)



Jeszcze raz dziękuję Wszystkim którzy w jakikolwiek sposób wsparli naszą akcję.
Kochani jesteście.

P.S.: Jak tylko otrzymam potwierdzenie i podziękowania z PCK zamieszczę je oczywiście również.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz