sobota, 17 grudnia 2011

Siema! To ja Sztab WOSP!

Siema! To ja Sztab WOSP!

Piszę do was żeby donieść wam najświeższe wiadomości! Na moim koncie jest już prawie 78 tyś. L$! Buzia mi się cieszy jak widzę wasze wielkie serca i to jak pomagacie! A to dopiero początek naszej akcji! W ciągu 2 dni odwiedziłem 17 miejsc i postawiłem 18 skarbonek! Czekam na więcej chętnych! :) Za wasze wpłaty rozdałem już aż 74 Serduszka! Wczoraj spotkałem 3 miłe panie, które zrobiły sobie ze mną zdjęcia :) A jeden sympatyczny blondyn nawet prosił o autograf! Ale ja niestety nie mam gadżeciarskiego długopisu :( Może ktoś mi zrobi??? Byłbym zapomniał! Ruszają pomału eventy tematyczne związane ze zbiórką pieniędzy na WOŚP. Każdy może się przyłączyć! Potrzebujemy rąk do pomocy i za każdą parę jesteśmy ogromnie wdzięczni! Pamiętajcie żeby tu zaglądać żebyście nic nie przegapili! :) Po lewej stronie bloga znajdziecie informacje o Bazarku i Aukcji Finałowej, a tuż pod moim postem info jak trafić ze swoim WOŚP-owym gadżetem na marketplace i do naszego sklepiku! I jeszcze gdyby ktoś chciał mnie spotkać to zazwyczaj przebywam w miejscu sl-owego Sztabu WOSP i tam sprzedaję gadżety w sklepiku popijając kawę w chwilach wytchnienia :) Jestem do waszej dyspozycji jak tylko mogę! :) Pozdrawiam i czekam na dalszy rozwój wydarzeń! Siema! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz